Asystent/ka biurowo-księgowy


Ramowy zakres zadań:

Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: 
  • obsługa telefoniczna i mailowa
  • koordynowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg informacji
  • serwis kawowy dla gości
  • nadzór nad porządkiem i zaopatrzeniem biura
 Wsparcie działu księgowego, w tym:
  • wprowadzanie faktur do elektronicznego obiegu dokumentów
  • dekretacja faktur
  • pomoc w czynnościach księgowych adekwatna do posiadanego doświadczenia i zdobywanych umiejętności
 Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów (księgowość, finanse lub pokrewne)
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym, mile widziane doświadczenie księgowe
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS OFFICE oraz urządzeń biurowych
  • Łatwość w redagowaniu pism urzędowych i korespondencji biznesowej
  • Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i rzetelność
  • Znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Pozytywne nastawienie i energia w działaniu
Oferujemy:
  • Umowę o pracę w firmie z kilkudziesięcioletnią tradycją
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, kart sportowych oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Adekwatne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane pracą w naszej Firmie prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) z dopiskiem kodu stanowiska w temacie wiadomości na adres:  praca@skalski.com.pl
+48 12 297 29 00